БАГАТСТВО ФОРМИ, БАГАТСТВО ДУМКИ | Польська школа плакату

Коли:
04.01-04.11
Категорія:

До експозиції увійшло близько 200 плакатів на тему кіно, театру, загальної культури. Авторами представлених робіт є видатні майстри польського плакату: Ян Лєніца, Вальдемар Свєжий, Анджей Понґовський, Стасис Ейдригевичус, Францишек Старовєйський, Ян Млодоженець, Вєслав Валкуський, Рафал Ольбінський та ін.

Процес розвитку польського мистецтва плакату не був легким і гармонійним. Протягом століття еволюції зазнали умови, в яких виник плакат, способи його проектування, друку, змінювалися покоління художників і їхня творчість. З анонса плакат перетворився в картину, зі звичайної афіші – на витвір мистецтва. Не змінилася тільки основна ідея: оперуючи кольором, способом і словом, плакат ефективно привертав увагу глядача, а зміст передавав чітко і конкретно.

Найгучнішого розголосу польське мистецтво плакату досягло у 60-х рр. ХХ ст. – саме тоді народився термін «Польська школа плакату». Уживався він на позначення групи польських художників-плакатистів, які здобули міжнародне визнання. Художники, що стояли біля витоків цього мистецького явища, по-новаторськи ввели до плакату засоби живопису – активну барвисту пляму та вільне формування мистецького образу. Плакат не лише містив текстову інформацію, а й візуально коментував зміст тексту за допомогою художньої метафори, символу чи алегорії. Характерними рисами польського плакату є лапідарність і стриманість форми, іронія, новаторська типографіка.

Виставка створена у співпраці Генерального консульства Республіки Польща в Харкові та Центру сучасного мистецтва «ЄрміловЦентр».  

 

БАГАТСТВО ФОРМИ, БАГАТСТВО ДУМКИ | Польська школа плакату
Категорія:

До експозиції увійшло близько 200 плакатів на тему кіно, театру, загальної культури. Авторами представлених робіт є видатні майстри польського плакату: Ян Лєніца, Вальдемар Свєжий, Анджей Понґовський, Стасис Ейдригевичус, Францишек Старовєйський, Ян Млодоженець, Вєслав Валкуський, Рафал Ольбінський та ін.

Процес розвитку польського мистецтва плакату не був легким і гармонійним. Протягом століття еволюції зазнали умови, в яких виник плакат, способи його проектування, друку, змінювалися покоління художників і їхня творчість. З анонса плакат перетворився в картину, зі звичайної афіші – на витвір мистецтва. Не змінилася тільки основна ідея: оперуючи кольором, способом і словом, плакат ефективно привертав увагу глядача, а зміст передавав чітко і конкретно.

Найгучнішого розголосу польське мистецтво плакату досягло у 60-х рр. ХХ ст. – саме тоді народився термін «Польська школа плакату». Уживався він на позначення групи польських художників-плакатистів, які здобули міжнародне визнання. Художники, що стояли біля витоків цього мистецького явища, по-новаторськи ввели до плакату засоби живопису – активну барвисту пляму та вільне формування мистецького образу. Плакат не лише містив текстову інформацію, а й візуально коментував зміст тексту за допомогою художньої метафори, символу чи алегорії. Характерними рисами польського плакату є лапідарність і стриманість форми, іронія, новаторська типографіка.

Виставка створена у співпраці Генерального консульства Республіки Польща в Харкові та Центру сучасного мистецтва «ЄрміловЦентр».  

 

БАГАТСТВО ФОРМИ, БАГАТСТВО ДУМКИ | Польська школа плакату
Категорія:

До експозиції увійшло близько 200 плакатів на тему кіно, театру, загальної культури. Авторами представлених робіт є видатні майстри польського плакату: Ян Лєніца, Вальдемар Свєжий, Анджей Понґовський, Стасис Ейдригевичус, Францишек Старовєйський, Ян Млодоженець, Вєслав Валкуський, Рафал Ольбінський та ін.

Процес розвитку польського мистецтва плакату не був легким і гармонійним. Протягом століття еволюції зазнали умови, в яких виник плакат, способи його проектування, друку, змінювалися покоління художників і їхня творчість. З анонса плакат перетворився в картину, зі звичайної афіші – на витвір мистецтва. Не змінилася тільки основна ідея: оперуючи кольором, способом і словом, плакат ефективно привертав увагу глядача, а зміст передавав чітко і конкретно.

Найгучнішого розголосу польське мистецтво плакату досягло у 60-х рр. ХХ ст. – саме тоді народився термін «Польська школа плакату». Уживався він на позначення групи польських художників-плакатистів, які здобули міжнародне визнання. Художники, що стояли біля витоків цього мистецького явища, по-новаторськи ввели до плакату засоби живопису – активну барвисту пляму та вільне формування мистецького образу. Плакат не лише містив текстову інформацію, а й візуально коментував зміст тексту за допомогою художньої метафори, символу чи алегорії. Характерними рисами польського плакату є лапідарність і стриманість форми, іронія, новаторська типографіка.

Виставка створена у співпраці Генерального консульства Республіки Польща в Харкові та Центру сучасного мистецтва «ЄрміловЦентр».  

 

Поточні події

Поточні події

Поточні події