Неореалізм. Польська фотографія. 1950-60 рр.

Коли:
10.06-10.23
Категорія:

Неореалізм у фотографії і кіно (Польща/Україна)

06.10.2015 – 23.10.2015

Виставковий проект: Неореалізм. Польська фотографія. 1950-1960-ті

На думку польського теоретика Павла Мосицького знімки фотографів: Єжи Левчинського, Марека П'ясецького, Тадеуша Ролке, Софії Рідет з перших десятиліть по Другій Світовій війні, – наче уламки втраченої або незавершеної стрічки, яка у свою чергу нагадує якійсь неіснуючий фільм італійського неореалізму. Польська повоєнна фотографія та італійське неореалістичне кіно, таким чином, зустрічаються в не-дуже-реалістичному пункті, де ані фільм, ані фотографія вже не є самодостатніми, а належать до більш загальної, хоча і розпливчатої, ідеї образу.

Зв’язок між неореалізмом і польською фотографією 1950-1960-х років та його впливом на видатних фотографів складає концепцію виставки.

Куратор проекту: Рафал Левандовський (Польща)

 

Презентація фільму «Час життя об’єкту в кадрі» (2012) Олександра Балагури / Світлани Зінов’євої.

За ствердженням Олександра Балагури та Світлани Зінов’євої, авторів українського документального, експериментального фільму «Час життя об'єкта в кадрі», їх робота – це «Фільм про незнятий фільм». Побудований на українській фотографії 1970-90-х (Олександра Чекменьова, Євгенія Павлова, Володимира Кукоренчука,  Олександра Ранчукова, Анни Войтенко) фільм заповнює лакуни документального кіно тих часів, а світи польського та українського «неореалізму» переплітаються, створюючи діалог. «…Це фільм про стосунки автора з Матеріалом власного фільму, в якому сам Матеріал і є дійовою особою і де автору не лишається нічого іншого, як самому стати  таким самим Матеріалом, аби мати можливість взаємодії з ним «на рівних» (Олександр Балагура, Світлана Зінов’єва).

 

Конференція «Неореалізм у часі конфлікту».

07.10.2015 о 17:00

Учасники дискусії:

Рафал Левандовський, куратор виставкового проекту, експерт фотомистецтва, мистецтвознавець (Польща) - модератор конференції.

Тетяна Павлова, куратор проекту (Україна), експерт фотомистецтва, кандидат мистецтвознавства, доцент Харківської державної академії дизайну і мистецтв (Україна).

Павло Мосицький, філософ і арт-критик (Польща).

Томас Шершень, художник, арт-критик (Польща).

Світлана Зінов’єва (Україна), продюсер фільму «Час життя об'єкта в кадрі» (реж.О.Балагура), що був учасником фестивалів у Франції, Португалії, Росії, Словакії, Українi, володар Georges de Beauregard International Prize, FID Marseille 2013, Марсель, Франція.

Куратори проекту: Рафал Левандовський (Польща), Тетяна Павлова (Україна)

 

Проект здійснюється за підтримки Польського Інституту в Києві, Студії GRAFPROM, Генерального консульства Республіки Польща в Харкові, Харківської державної академії дизайну і мистецтв.

Керівник проекту: Наталія Іванова

Менеджери проекту: Анна Кравченко, Даря Шевцова

Неореалізм. Польська фотографія. 1950-60 рр.
Категорія:

Неореалізм у фотографії і кіно (Польща/Україна)

06.10.2015 – 23.10.2015

Виставковий проект: Неореалізм. Польська фотографія. 1950-1960-ті

На думку польського теоретика Павла Мосицького знімки фотографів: Єжи Левчинського, Марека П'ясецького, Тадеуша Ролке, Софії Рідет з перших десятиліть по Другій Світовій війні, – наче уламки втраченої або незавершеної стрічки, яка у свою чергу нагадує якійсь неіснуючий фільм італійського неореалізму. Польська повоєнна фотографія та італійське неореалістичне кіно, таким чином, зустрічаються в не-дуже-реалістичному пункті, де ані фільм, ані фотографія вже не є самодостатніми, а належать до більш загальної, хоча і розпливчатої, ідеї образу.

Зв’язок між неореалізмом і польською фотографією 1950-1960-х років та його впливом на видатних фотографів складає концепцію виставки.

Куратор проекту: Рафал Левандовський (Польща)

 

Презентація фільму «Час життя об’єкту в кадрі» (2012) Олександра Балагури / Світлани Зінов’євої.

За ствердженням Олександра Балагури та Світлани Зінов’євої, авторів українського документального, експериментального фільму «Час життя об'єкта в кадрі», їх робота – це «Фільм про незнятий фільм». Побудований на українській фотографії 1970-90-х (Олександра Чекменьова, Євгенія Павлова, Володимира Кукоренчука,  Олександра Ранчукова, Анни Войтенко) фільм заповнює лакуни документального кіно тих часів, а світи польського та українського «неореалізму» переплітаються, створюючи діалог. «…Це фільм про стосунки автора з Матеріалом власного фільму, в якому сам Матеріал і є дійовою особою і де автору не лишається нічого іншого, як самому стати  таким самим Матеріалом, аби мати можливість взаємодії з ним «на рівних» (Олександр Балагура, Світлана Зінов’єва).

 

Конференція «Неореалізм у часі конфлікту».

07.10.2015 о 17:00

Учасники дискусії:

Рафал Левандовський, куратор виставкового проекту, експерт фотомистецтва, мистецтвознавець (Польща) - модератор конференції.

Тетяна Павлова, куратор проекту (Україна), експерт фотомистецтва, кандидат мистецтвознавства, доцент Харківської державної академії дизайну і мистецтв (Україна).

Павло Мосицький, філософ і арт-критик (Польща).

Томас Шершень, художник, арт-критик (Польща).

Світлана Зінов’єва (Україна), продюсер фільму «Час життя об'єкта в кадрі» (реж.О.Балагура), що був учасником фестивалів у Франції, Португалії, Росії, Словакії, Українi, володар Georges de Beauregard International Prize, FID Marseille 2013, Марсель, Франція.

Куратори проекту: Рафал Левандовський (Польща), Тетяна Павлова (Україна)

 

Проект здійснюється за підтримки Польського Інституту в Києві, Студії GRAFPROM, Генерального консульства Республіки Польща в Харкові, Харківської державної академії дизайну і мистецтв.

Керівник проекту: Наталія Іванова

Менеджери проекту: Анна Кравченко, Даря Шевцова

Неореалізм. Польська фотографія. 1950-60 рр.
Категорія:

Неореалізм у фотографії і кіно (Польща/Україна)

06.10.2015 – 23.10.2015

Виставковий проект: Неореалізм. Польська фотографія. 1950-1960-ті

На думку польського теоретика Павла Мосицького знімки фотографів: Єжи Левчинського, Марека П'ясецького, Тадеуша Ролке, Софії Рідет з перших десятиліть по Другій Світовій війні, – наче уламки втраченої або незавершеної стрічки, яка у свою чергу нагадує якійсь неіснуючий фільм італійського неореалізму. Польська повоєнна фотографія та італійське неореалістичне кіно, таким чином, зустрічаються в не-дуже-реалістичному пункті, де ані фільм, ані фотографія вже не є самодостатніми, а належать до більш загальної, хоча і розпливчатої, ідеї образу.

Зв’язок між неореалізмом і польською фотографією 1950-1960-х років та його впливом на видатних фотографів складає концепцію виставки.

Куратор проекту: Рафал Левандовський (Польща)

 

Презентація фільму «Час життя об’єкту в кадрі» (2012) Олександра Балагури / Світлани Зінов’євої.

За ствердженням Олександра Балагури та Світлани Зінов’євої, авторів українського документального, експериментального фільму «Час життя об'єкта в кадрі», їх робота – це «Фільм про незнятий фільм». Побудований на українській фотографії 1970-90-х (Олександра Чекменьова, Євгенія Павлова, Володимира Кукоренчука,  Олександра Ранчукова, Анни Войтенко) фільм заповнює лакуни документального кіно тих часів, а світи польського та українського «неореалізму» переплітаються, створюючи діалог. «…Це фільм про стосунки автора з Матеріалом власного фільму, в якому сам Матеріал і є дійовою особою і де автору не лишається нічого іншого, як самому стати  таким самим Матеріалом, аби мати можливість взаємодії з ним «на рівних» (Олександр Балагура, Світлана Зінов’єва).

 

Конференція «Неореалізм у часі конфлікту».

07.10.2015 о 17:00

Учасники дискусії:

Рафал Левандовський, куратор виставкового проекту, експерт фотомистецтва, мистецтвознавець (Польща) - модератор конференції.

Тетяна Павлова, куратор проекту (Україна), експерт фотомистецтва, кандидат мистецтвознавства, доцент Харківської державної академії дизайну і мистецтв (Україна).

Павло Мосицький, філософ і арт-критик (Польща).

Томас Шершень, художник, арт-критик (Польща).

Світлана Зінов’єва (Україна), продюсер фільму «Час життя об'єкта в кадрі» (реж.О.Балагура), що був учасником фестивалів у Франції, Португалії, Росії, Словакії, Українi, володар Georges de Beauregard International Prize, FID Marseille 2013, Марсель, Франція.

Куратори проекту: Рафал Левандовський (Польща), Тетяна Павлова (Україна)

 

Проект здійснюється за підтримки Польського Інституту в Києві, Студії GRAFPROM, Генерального консульства Республіки Польща в Харкові, Харківської державної академії дизайну і мистецтв.

Керівник проекту: Наталія Іванова

Менеджери проекту: Анна Кравченко, Даря Шевцова

Поточні події

Поточні події

Поточні події